فرارسیدن سال نو را به شما تبریک عرض می‌کنیم. با احترام، به اطلاع می‌رسانیم که سفارشات ثبت شده از تاریخ 26 اسفند تا 6 فروردین ، تاریخ 7 فروردین به بعد ارسال می‌شود . از صبر و درک شما صمیمانه سپاسگزاریم

دستکش ایمنی ضد برش او ایکس مدل EQUIPMENT

( 00501023 )

مشخصات دستکش ایمنی ضد برش OX مدل EQUIPMENT

  • EQUIPMENT Anti-cutting safety gloves
  • دستکش ایمنی ضد برش از جنس پلی استر
  • دارای لایه‎‌ای ضد لغزش از جنس لاتکس در بخش کف دست و انگشتان
  • دارای مچ کشباف
  • وزن سبک به وزن 80 گرم
  • کم حجم به ابعاد 26 در 16 سانتی متر
  • دارای استاندارد EN388
او ایکس - OX

0 تومان

در انبار موجود نیست

ارسال فوری در تهران ( 8 الی 17) بجز تعطیلات

قیمت و موجودی به روز می باشد.

بررسی مشخصات و قیمت دستکش ایمنی ضد برش او ایکس مدل EQUIPMENT

دستکش ایمنی ضد برش او ایکس مدل SQUIPMENTایمنی اولین اصل انجام هر فعالیت و نیاز اول هر کاری است. یکی از وسایل ضروری برای حفط امنیت بدن در هنگام کار، دستکش ایمنی می باشد که بر حسب کاربرد های مورد نظر، دارای جنس و ظاهر متنوعی است. 
در انتخاب دستکش ایمنی باید از دستکش با کیفیتی استفاده کنیم که تسلط، دقت و گستره‌ی کاری ما را در حین انجام کار پایین نیاورد و باعث تعریق و حساسیت نشود و حرکت دست در آن به راحتی انجام شود.
یکی از دستکش‌هایی که کاربرد آن در مشاغل مختلف رو به افزایش است دستکش ضد برش است که می توان گفت محبوب ترین دستکش ایمنی محسوب می‌شود.
از جمله کاربردهای دستکش ایمنی ضد برش می توان به کار با سیم های مسی، جابجا کردن مواد، کارهای تعمیراتی و ساختمانی، مونتاژ قطعات کوچک، بسته بندی، کار در محیط هایی با تراکم گرد و غبار، انجام امور باغبانی، کارهای دستی دقیق و نظایر آنها اشاره کرد. این دستکش به ویژه مناسب افراد در کارگاه های صنعتی، کشتارگاه‌ها و قصابی‌ها، همچنین شیشه بری ها و ... می باشد.
دلیل این همه کاربرد و محبوبیت را باید در جنس و ساختار این دستکش کار جستجو کرد. مواد دستکش ضد برش دارای ساختار مولکولیی است که به سختی از یکدیگر گسیخته می شود و در برابر برش اجسام برنده، مقاومت و استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد. بدین ترتیب، قسمت‌های بیرونی این دستکش مانند زنجیر‌های ریز به هم پیوسته است.
یک دستکش برش خوب، باید نرم، سبک، انعطاف پذیر، ضد سایش، ضد پارگی و ضد خوردگی باشد و به طور کلی، دوام مکانیکی و عمر مفید زیادی داشته باشد. و البته، کاملاً مقرون به صرفه هم باشد.
دستکش ایمنی ضد برش OX، از جنس پلی استر است که برای داشتن خواص ضد برش، ضد لغزش، ضد سایش و سایر خواص مکانیکی بالا، در بخش کف دست و انگشتان، با جنس لاتکس روکش شده است. این دستکش دارای مچ کشبافت است تا چسبندگی و راحتی بیشتری در مچ دست ایجاد کند. از این دستکش می توان به عنوان دستکش ضد برش اره و دستکش ضد چاقو استفاده کرد. 
این دستکش ایمنی ارزان، سبک و جمع و جور، با ابعاد 26 در 16 سانتی متری خود، 80 گرم وزن دارد. فروش دستکش ضد برش در سایت ابزارلاین یک فرصت خوب برای تکمیل تجهیزات ایمنی شماست. 

دستکش ایمنی ضد برش
26 در 16 سانتی متر
80
آبی
پلی استر
لاتکس
دارای استاندارد EN388
ضمانت 7 روزه ابزارلاین