فرارسیدن سال نو را به شما تبریک عرض می‌کنیم. با احترام، به اطلاع می‌رسانیم که سفارشات ثبت شده از تاریخ 26 اسفند تا 6 فروردین ، تاریخ 7 فروردین به بعد ارسال می‌شود . از صبر و درک شما صمیمانه سپاسگزاریم

متر نووا مدل NTT5025 طول 5 متر

( 00403014 )

متر 5 متری نووا مدل NTT5025

Nova NTT-5025 5m Measuring Tape
  • متر نووا مدل NTT 5025
  • دارای نوار 5 متری یک‌رو فلزی متریک
  • عرض تیغه : 25 میلی‌متر
  • جنس نوک متر از فولاد زنگ‌نزن برای حفاظت از تیغه
  • دارای دو عدد آهنربای قوی جهت اندازه گیری سطوح فلزی
  • سری فلزی با لایه‌ی فلزی اضافه‌ی پین شده به تیغه
  • مجهز به فنر پرقدرت با کشش بالای نوار فلزی به داخل متر
  • مجهز به بدنه‌ی از جنس پلاستیک ABS ضد ضربه، محکم و قابل انعطاف
  • مجهز به قفل تیغه‌ی مستحکم و قوی
  • دارای قلاب فلزی و بند آویز
  • به ابعاد 7 * 7 * 5 سانتی متر
  • به وزن 290 گرم
  • ساخت کشور چین
نووا - Nova

155,820 تومان

ارسال فوری در تهران ( 8 الی 17) بجز تعطیلات

قیمت و موجودی به روز می باشد.

3 قلم

هشدار: آخرین موارد موجود در انبار!

قیمت خرید متر نووا مدل NTT5025 طول 5 متر

متر نووا مدل NTT5025 طول 5 متربرای اندازه‌گیری های مختلف توسط ابزارهای اندازه گیری ، انواع متر ، متر فلزی، متر نواری یا متر دستی در جنس‌ها، شکل‌ها، طول ها و ضخامت‌های مختلف به کاربرده می‌شود. این مترها از جنس فلز ساخته می‌شوند و دارای تیغه‌هایی معمولا از جنس فولاد هستند که نوک آنها گاهی دارای خاصیت آهنربایی است تا اتصال به سطوح فلزی را برای اندازه‌گیری بهتر و دقیق تر، ممکن سازند. این سری ها گاهی با یک لایه‌ی فلزی متصل شده، تقویت می‌شوند تا دوام و کاربری بهتری را به دنبال بیاورند. بدنه‌ی متر نواری فلزی بهتر است از مواد مستحکم و مقاوم در برابر ضربه و تنش ساخته شده باشد زیرا معمولاً در معرض برخورد و ضربه قرار دارد.
فنر این مترها هر چه محکم تر و قوی تری باشد، پیچش راحت‌تری را به داخل متر ایجاد می‌کند و در هنگام کار، آسایش بیشتری را به همراه می‌آورد. داشتن یک قفل قوی برای نگه داشتن عدد طول اندازه‌گیری شده نیز، از جمله مشخصات خوب یک متر نواری است.
در نهایت، یک متر نواری فلزی خوب لازم است علی رغم استحکام و دوام خوب، دارای ابعاد و وزن مناسبی باشد تا در هنگام کار و حمل و نقل، برای کاربر حس خوبی را ایجاد کند.
متر 5 متری نوا، مدل NTT-5025، با ضخامت نوار 25 میلی متر، دارای یک نوک فلزی از جنس فولاد زنگ‌نزن و دارای دو عدد آهنربای قوی است. برای تقویت خواص متر و بالا بردن دوام و کیفیت آن، یک لایه‌ی فلزی اضافه، به سر تیغه‌ی آن پین شده است. سری فلزی را می‌توان با جهت اندازه گیری کار از داخل یا بیرون کار، به طور اتوماتیک تنظیم کرد.
متر 5 متری نووا، دارای یک فنر باکیفیت و قوی در داخل خود است که کشش خوبی را برای جمع کردن متر ایجاد می‌کند. البته این متر 5 متری دارای یک قفل تیغه‌ی قوی هم هست که اندازه‌ی گرفته شده را برای خواندن کاربر به خوبی نگاه می‌دارد. بدنه‌ی این متر نواری از پلاستیک با کیفیت ABS و کاملا به صورت ضد ضربه و مستحکم ساخته و پرداخته شده است. این متر با ابعاد 7 * 7 * 5 سانتی متری و وزن 290 گرمی خود، یک ابزار دستی جمع و جور و سبک به حساب می‎‌آید. در ضمن، این متر دستی فلزی دارای یک بند برای آویزان کردن آن و نیز یک گیره‌ی فلزی مناسب برای اتصال به کمربند یا جیب شماست.
از جمله ابزارهای مشابه شرکت نووا می‌توان به متر نووا مدل NTT 3016 طول 3 متر اشاره کرد. 
با اینکه قیمت انواع متر دستی در سایت ها و مکان های مختلف، گوناگون است، قیمت متر فلزی 5 متری در سایت ابزارلاین به طور مناسب و مقرون به صرفه نگاه داشته خواهد شد. هرگونه مشاوره و اطلاع‌دهی برای خرید متر دستی، وظیفه‌ی ماست.

متر دستی طول 5 متر
7*7*5
290
مشکی - طوسی
پلاستیک و فلز
5 متر
25 میلی‌متر
فلزی
سانتی‌متر
CE
کاربرد های خانگی، عمومی صنعتی
ضمانت 7 روزه ابزارلاین
چین

بسیار خوب و با کیفیت هست ، متر با دوامیه توصیه میکنم دنبال متر خوب هستین تهیه کنید. با تشکر از ابزار لاین

متر نووا فنر باکیفیت و قوی در داخل خود داره که کشش خوبی رو برای جمع کردن ایجاد میکنه در کل نووا برند خوبی هست.

خلاصی سر متر ها برای اندازه گیری در دو حالت مختلف در متر تعبیه شده است. حالت اول وقتی از لبه داخلی متر استفاده میکنید و حالت دوم وقتی از لبه بیرونی متر استفاده میکنید. این خلاصی باعث میشود در هر دو حالت اندازه گیری صحیح داشته باشید و خطای اندازه گیری به حداقل ممکن میرسد.

متر خوبیه راضی بودم فقط یک مقدار خلاصی سر متر زیاده این مشکل رو نووا حل کنه عالی میشه.