مته الماسه چیست؛ کاربرد انواع مته الماسه

مته الماسه چیست؛ کاربرد انواع مته الماسه

در انواع فعالیت های صنعتی و حتی در امور عمومی و خانگی، در بسیاری از موارد نیازمند ایجاد سوراخ هایی با اشکال هندسی متفاوت، عمق ها و قطرهای متفاوت هستیم.
کار سوراخکاری عموماً به کمک دریل انجام می گیرد که با نصب انواع مته به حفاری مواد و اجسام گوناگون می پردازد.
مته ها از نظر ساختمان، کارایی، سایز و ابعاد در دسته های مختلفی قرار می گیرند که از مهمترین مته های از لحاظ کاربرد آنها می توان به مته چوب، مته فلز، مته الماسه ، مته گازور، مته گردبر و مته کاجی یا مته پله ای اشاره نمود.

خرید اینترنتی مته الماسه

قیمت خرید مته الماسه

مته الماسه چیست

قطعاتی که لازم است با کمک مته ها سوراخ شوند از لحاظ سختی متفاوتند و ممکن است چوب، فلز یا انواع مصالح ساختمانی و دیوار باشند. برای سوراخ کردن موادی مثل مصالح ساختمانی لازم است تا فلز مته تقویت شود. این نوع مته ها مته های الماسه هستند که بر روی قسمت نوک مته با قطعات بسیار سختی به نام الماسه پوشانده شده است. در صورتی که برای سوراخکاری فلزات از مته الماسه استفاده شود، ذوب خواهد شد و از بین خواهد رفت.

خرید انواع مته الماسه

انواع مته الماسه

مته های الماسه در دو نوع دو الماسه و چهار الماسه عرضه می شوند و لازم است برای سوراخکاری مصالح، به جز حرکت چرخشی با حرکت ضربه ای یا چکشی هم همراه باشند. خرید مته الماسه برای مشاغل ساختمانی و صنوف مشابه یک نیاز اصلی است.

انواع مته دریل

انواع مته ها

انواع مته الماسه

مته های الماسه از نظر شکل قسمت انتهایی یعنی قسمتی که در ابزارگیر قرار می گیرد به انواع مته الماسه ته گرد، مته الماسه چهار شیار و مته الماسه پنج شیار تقسیم بندی می شوند. مته های معمولی بر روی دریل های معمولی نصب می شوند و مته های چهار شیار و پنج شیار را باید بر روی دریل های بتن کن نصب نمود و به سوراخکاری پرداخت.

خرید مته الماسه

قیمت انواع مته الماسه

خرید مته الماسه

برای خرید انواع مته الماسه در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمایید. در وب سایت ابزارلاین محصولاتی از بسیاری برندهای معتبر بازار ارائه شده است. از جمله مته الماسه رونیکس از قبیل مته الماسه چهار شیار رونیکس مدل RH-5924 سایز 160×12 میلی متر و مته پنج شیار رونیکس مدل RH-5011 سایز 500×18 میلی متر و مته الماسه های برند اینکو از قبیل مته الماسه همه کاره اینکو مدل DBF1111001 سایز 120×10 میلیمتر هستند.
قیمت مته الماسه در ابزارلاین در حد مقرون به صرفه ای قرار داد.

نظرات 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *