بهترین آچار بکس برقی + نکات خرید آچار بکس برقی

بهترین آچار بکس برقی + نکات خرید آچار بکس برقی

مقدمه

یکی از وسایل و ابزارهای ضروری در هر کار و حرفه‌ی تعمیراتی و فنیی آچار است. آچارها انواع مختلفی دارند که از هر کدام از آن ها می‌توان در کار و حرفه‌ای برای امری مخصوص استفاده کرد.
باز و بسته کردن پیچ و مهره ها به وسیله‌ی آچارهای دستی و معمولی کاری دشوار و زمان بر است. یکی از آچارهایی که تا حد بسیار زیادی سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره ها را افزایش می‌دهد آچار بکس است. آچار بکس انواع مختلفی از جمله آچار بکس برقی ، آچار بکس شارژی و آچار بکس بادی دارد که هر کدام دارای مزیت ها و ویژگی های مخصوص به خود هستند.

آچار بکس برقی وزن اندکی دارد و به راحتی در هر جایی که دسترسی به برق وجود داشته باشد ، می‌توان از این دستگاه استفاده کرد.
ما در این مقاله قصد داریم راجع به آچار بکس برقی ، نکات خرید این ابزار برقی ، بهترین آچار بکس برقی موجود در بازار و مزیت های استفاده از این دستگاه صحبت کنیم.

قیمت بهترین آچار بکس

بهترین برند آچار بکس

نکات خرید آچار بکس برقی

وزن آچار بکس

وزن هر دستگاهی از مشخصه ها و ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن ها توجه کرد. اگر از آچار بکس برقی برای کارهای عمومی و کوچک استفاده می‌کنید شاید وزن آن چندان اهمیتی نداشته باشد ، اما در هنگام انجام کارهای حرفه‌ای باید آچار بکس هایی را انتخاب نمایید که از وزن پایین تر و کمتری برخوردار هستند.

جنس بدنه‌ی آچار بکس

آچار باید از جنس مستحکم و مناسبی تولید شده باشد تا در برابر ضربات و پیچش مقاومت خوبی از خود نشان دهد. آچار در عین مقاوم بودن جنس، باید از وزن مناسبی نیز برخوردار باشد تا کاربر در هنگام کارهای طولانی ، دچار خستگی نشود.

خرید آچار بکس تکی

خرید آچار بکس

گشتاور و نیروی موتور

گشتاور نیرویی است که برای باز و بسته کردن پیچ ها لازم است. آچارهایی با گشتاور بالاتر ، نیرو و قدرت بالاتری نیز دارند.

سرعت آچار بکس

سرعت آچار بکس نیز اهمیت بالایی در افزایش کارایی دستگاه دارد. تعداد پیچ هایی که آچار در هر دقیقه باز و بسته می‌کند ، سرعت دستگاه را نشان می‌دهد.

اندازه و سایز درایو

درایو آچار همان قسمت فلزی خارج شده از دستگاه مربع شکل است که بکس بر روی آن قرار می‌گیرد.
سایز درایو ۱/۲ اینچی از سایزهای رایجی است که تقریبا در همه جا قابل استفاده است. بعد از آن سایز ۳/۸ اینچی از رایج ترین سایزهای درایو است اما باید توجه داشته باشید که نیروی گشتاوری کمتری نسبت به درایو ۱/۲ اینچی دارد.

آچار بکس برقی چیست

آچار بکس برقی خودرو

طراحی ارگونومیک دستگاه

طراحی و ارگونومی بودن آچار ، از جمله مواردی است که اهمیت آن در هنگام انجام پروژه های طولانی خود را نشان می‌دهد. آچار بکس باید به گونه‌ای طراحی شود که در هنگام فعالیت های طولانی خسته نشویم و بتوانیم با آن کارهای سنگین و حرفه ای را انجام دهیم.

قیمت آچار بکس برقی

قیمت بهترین آچار بکس برقی به عواملی که در بالا به آن اشاره کردیم بعلاوه‌ی برند سازنده‌ی آن بستگی دارد. پس به برند تولید کننده‌ی ابزار حتما دقت کنید تا آچار بکس برقی با کیفیتی را خریداری نمایید.

قیمت انواع اچار بکس

انواع آچار بکس برقی

مزایای استفاده از آچار بکس برقی

  • قیمت آچار بکس برقی نسبت به قیمت آچار بکس بادی در سطح مناسب تری قرار دارد و شما تنها با یک دستگاه و بدون نیاز به کمپرسورهای باد می‌توانید انواع پیچ و مهره را باز و بسته کنید.
  • از آچار بکس های برقی می‌توان بصورت مداوم و بدون اتلاف وقت استفاده کرد.
  • حمل و جا به جایی این دستگاه بسیار راحت است و برای نگهداری آن به فضای خاصی نیاز نداریم.
  • آچار بکس های برقی به تعمیر و نگهداری خاصی نیاز ندارند و تنها با سرویس دوره‌ای در طولانی مدت برای ما کار خواهند کرد.

    قیمت آچار بکس برقی رونیکس

    آچار بکس برقی رونیکس

دو مدل آچار بکس برقی با کیفیت

آچار بکس ضربه ای برقی 900 وات رونیکس مدل 2035 درایو 1/2 اینچ

این ابزار دارای موتور قدرتمند با توان 900 وات با کلید چپ‌گرد راست‌گرد می‌باشد و می‌تواند در حالت آزاد، تا سرعت حداکثر 2200 دور در دقیقه بچرخد.
این آچار بکس برقی رونیکس دارای درایو با سایز 1/2 اینچ است. در این آچار بکس ضربه ای برقی رونیکس، از شیوه‌ی اتصال بکس ساچمه‌ای برای استفاده‌ی‌ راحت‌تر و اتصال محکم‌تر شفت و نیز از سیستم کلاچ و گیربکس قدرتمند برای مصارف صنعتی مستمر استفاده شده است. این آچار بکس برقی رونیکس، مجهز به دسته‌ ای با طول 12 سانتیمتر با روکش پلاستیک TPR ضد لغزش است که مانع از تعریق دست‌های شما در هنگام کار می‌شود.
این دستگاه که قابلیت تعویض زغال را دارد، به همراه دو ذغال اضافه عرضه شده است.

قیمت آچار بکس برقی دی سی ای

آچار بکس برقی dca

آچار بکس ضربه ای برقی 340 وات دی سی ای مدل APB20C درایو 1/2 اینچ

آچار بکس برقی درایو 1/2 اینچ برند DCA دارای یک موتور قدرتمند 340 واتی و مجهز به بدنه با عایق دوبل با مربع درایو 12.7×12.7 میلیمتر است و قادر است در توان ماکزیمم خود به گردش حالت آزاد 1700 دور بر دقیقه برسد.
این ابزار برقی دارای قابلیت چپ گرد و راست گرد است و تعویض جهت گردش آن با دکمه‌ی اصلی دو وضعیتی بر روی دسته‌ی آن انجام می گیرد.
نرخ ضربه‌ی چکش این آچار بکس ضربه ای برقی برابر با 2000 ضربه در دقیقه است و سایز پیچ آن M12-M20 یا 3/4 اینچ- 1/2 اینچ است.
خرید آچار بکس برقی دی سی ای یک خرید مناسب خواهد بود و سری این آچار بکس از جنس کروم وانادیوم ساخته شده و قطری برابر با 24 میلیمتر دارد.

نظرات 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *