راهنمای خرید آچار بکس برقی

راهنمای خرید آچار بکس برقی

مقدمه

یکی از وسایل و ابزارهای دستی مهم و ضروری در انواع حرفه ها و کارهای فنی آچار است. تمامی آچارها معمولا برای باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده از آچارهای دستی در هنگام باز و بسته کردن پیچ ها و مهره ها برای کسانی که هر روزه در حرفه‌ی خود این کار را انجام می‌دهند کار دشوار و زمان بری است.
یکی از آچارهایی که امروزه تا حد بسیار زیادی سبب افزایش سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های مختلف شده است ، آچار بکس است.
آچار بکس یک وسیله‌ی پر قدرت و کارا برای باز و بسته کردن پیچ و مهره های مختلف است و از انواع آن می‌توانیم به آچار بکس برقی ، آچار بکس بادی و آچار بکس شارژی اشاره کنیم هر کدام مزیت‌های مخصوص به خود را دارند و شما باید با توجه به کاری که قرار است انجام دهید، اقدام به خرید آچار بکس مناسب خود بنمایید.

قیمت انواع آچار بکس برقی

انواع آچار بکس برقی

ما در این مقاله قصد داریم راجع به آچار بکس برقی و نکات خرید آن صحبت کنیم. اگر شما جزو افرادی هستید که تصمیم به خرید آچار بکس برقی گرفته‌اید، اما راجع به این ابزار اطلاعاتی ندارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.
آچار بکس برقی وزن بسیار کمی دارد و می‌توانیم در هر مکانی که دسترسی به برق داریم ، از این ابزار برقی استفاده کنیم. آچار بکس برقی ساختاری شبیه به آچار بکس بادی دارد با این تفاوت که برای کار ، نیاز به کمپرسور باد نداریم. این ابزار همچنین سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره ها را چندین برابر سریع تر آچار بکس دستی انجام می‌دهد.

 انواع درایو آچار بکس

انواع سایز آچار بکس

انواع آچار بکس برقی و انتخاب آن‌ها

انواع آچار بکس برقی از برندهای مختلفی در بازار وجود دارد که تفاوت عمده‌ی آن‌ها در قدرت موتور ، گیربکس و سایز درایو آن‌ها می‌باشد. هرچه سایز پیچ و مهره‌ای که قصد باز و بسته کردن آن‌ها داریم بزرگ تر باشد ، باید از آچار بکس با موتور قوی‌تری استفاده کنیم. پس با توجه به نوع کاری که قرار است انجام دهیم و پیچ و مهره‌هایی که باید باز و بسته کنیم، لازم است که نوع آچار بکس ضربه ای برقی خود را انتخاب نماییم.
اگر حرفه و شغل ما به گونه‌ای است که با پیچ و مهره‌های کوچک سر و کار داریم، نباید از آچارهایی که قدرت بالایی دارند، استفاده کنیم زیرا سبب شکستن پیچ و مهره‌ها در هنگام باز و بسته کردن آن‌ها خواهیم شد.

خرید آچار بکس برقی خودرو

خرید آچار بکس برقی

نکات خرید آچار بکس برقی

قدرت موتور

اولین مشخصه‌ای که باید در هنگام خرید آچار بکس به آن توجه کنیم، قدرت موتور دستگاه است. میزان قدرت دستگاه غالباً با واحد وات نشان داده می‌شود. هرچه قدرت دستگاه بیشتر باشد ، بدین معنی است که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های با سایز بزرگ تر مناسب است.

گشتاور

گشتاور، میزان نیرویی چرخاننده‌ای است که برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها به آن نیاز داریم. هر چه میزان گشتاور دستگاه بیشتر باشد، باز و بسته کردن پیچ و مهره ها با نیروی بیشتری انجام می‌شود.

دور موتور

دور موتور ، همان سرعت چرخش دستگاه است که هرچه  بیشتر باشد ، سرعت باز و بسته کردن پیچ و مهره‌ها نیز بیشتر خواهد بود. سرعت و دور موتور در برخی از دستگاه‌ها قابلیت تنظیم دارد.

قیمت آچار بکس برقی رونیکس

آچار بکس برقی رونیکس

اندازه دستگاه

آچار بکس‌ها در اندازه های گوناگونی طراحی و تولید شده‌اند. هرچه اندازه‌ی یک دستگاه کوچک تر باشد خوش دست تر است اما قدرت آن پایین تر است. اگر کار و حرفه‌ی شما به گونه ای است که دائما با این دستگاه سر و کار دارید، باید دستگاه‌هایی را انتخاب نمایید.که در عین خوش دستی از قدرت مناسبی نیز برخوردار باشند.

وزن آچار

یکی از ویژگی ها و مشخصه‌های هر دستگاهی وزن آن است. دستگاه‌هایی مانند آچار بکس به دلیل اینکه در دست ما قرار می‌گیرند باید از وزن پایینی برخوردار باشند تا در هنگام انجام کارهای طولانی مدت و مداوم، موجب خستگی و آزار دست ما نشوند.

سایز و اندازه‌ی درایو

درایو یک قطعه‌ی فلزی مربع شکل است که از سر دستگاه بیرون آمده است و سری بکس بر روی آن قرار می‌گیرد. درایو در اندازه‌های 1/2 اینچ و 3/8 اینچ و سایز ابعاد دیگر در بازار وجود دارند که در این بین، درایو 1/2 کاربرد بیشتری دارد و برای باز و بسته کردن پیچ‌های مختلف حتی آن‌هایی که در سایزها و اندازه‌های بزرگ‌تری دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. درایو 3/8 برای باز و بسته کردن پیچ و مهره‌های با سایز کوچک تر به کار گرفته می‌شود.

آچار بکس رونیکس قیمت

انواع آچار بکس رونیکس

جنس بدنه‌ی آچار

آچارها باید از بدنه‌ی مقاوم و مستحکمی در عین سبک بودن ساخته شده باشند تا در هنگام کار مقاومت بالایی داشته باشند و دچار شکستگی نشوند.

طراحی ارگونومیک

طراحی و ارگونومی بودن آچار بکس و هر ابزار دیگری که در دست کاربر قرار می‌گیرد از جمله موارد و مشخصه‌های مهمی است که در هنگام انجام فعالیت های طولانی مدت و مداوم خود را نشان می‌دهد. آچار بکس برقی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که کاربر در هنگام انجام کارهای طولانی مدت خسته نشود و در طی مرور زمان دست او آسیب نبیند.

قیمت آچار بکس و برند سازنده‌ی آن

تمامی مواردی که در بالا اشاره کردیم به علاوه‌ی برند سازنده‌ی آچار بکس در قیمت این ابزار نقش بسزایی دارد. اگر آچار بکس را برای حرفه و شغل خود انتخاب و خریداری می‌نمایید، بهتر است محصولی را انتخاب کنید که کیفیت ساخت بالایی داشته باشد و از برندهای مطرح و به نام بازار باشد. البته لازم به ذکر است که قیمت این ابزارها نیز نسبت به سایر آچار بکس‌ها در سطح بالاتری قرار دارد.

آچار بکس ضربه ای برقی

آچار بکس برقی

گارانتی

همیشه ابزار برقیی را خریداری نمایید که توسط شرکت سازنده، گارانتی شده باشد و البته این گارانتی معتبر هم باشد تا در صورت هر گونه خرابی آن را به شرکت تولید کننده برای تعمیر یا تعویض بفرستید. گارانتی موجب اطمنیان خاطر شما از خرید خود است.

سخن پایانی

با نکاتی که به طور کامل برای شما بیان کردیم ، امیدواریم بتوانید در این زمینه بهترین انتخاب را داشته باشد. همچنین شما می‌توانید برای خرید آچار بکس‌های با کیفیتی از جمله آچار بکس برقی رونیکس به وب سایت فروشگاهی ما نیز سری بزنید.
وب سایت فروشگاهی ابزارلاین تمامی ابزارهای خود را اعم از دستی و برقی با ضمانت و گارانتی معتبر در اختیار شما می‌گذارد. پس با خیالی آسوده می‌توانید خرید کنید و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

نظرات 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *