مقایسه دریل بتن کن رونیکس با دریل بتن کن اینکو

مقایسه دریل بتن کن رونیکس با دریل بتن کن اینکو

مقدمه

امروزه در هر جعبه ابزاری یک نوع و مدل دریل برای انجام کارهای مختلف عمومی و صنعتی وجود دارد. دریل از جمله ابزار برقی است که مدل‌های مختلف آن به صورت دریل برقی و دریل شارژی در بازار موجود است.
از انواع دریل می‌توانیم دریل چکشی ، دریل گیربکسی ، دریل همزن ، دریل پیچ گوشتی ، دریل ساده و دریل بتن کن اشاره کنیم که هر کدام از این ها کاربردهای مخصوص به خود را دارند.

دریل اینکو قیمت

دریل اینکو

همانطور که گفتیم ، دریل بتن کن یکی از انواع دریل است که در بازار آن را به نام بتن کن می‌شناسند و لفظ دریل را ممکن است برای آن به کار نبرند.
دریل بتن کن ، یک ابزار حرفه‌ای با کارایی بالا برای مشاغلی مانند تاسیسات ، آهنگری و مشاغل مرتبط با صنعت ساختمان است. کاربرد اصلی این ابزار تخریب و ایجاد شکاف و سوراخ های عمیق و بزرگ در سطوح آهنی ، بتنی ، سنگی و آجری است. این سوراخکاری و تخریب با کمک مته و قلم بتن کن انجام می‌گیرد. تفاوتی که دریل بتن کن با چکش تخریب دارد ، در قدرت چرخش و سوراخکاری آن‌هاست. چکش تخریب به دلیل نداشتن چرخش ، قادر به انجام سوراخکاری بر روی سطوح مختلف نیست.

انواع دریل بتن کن رونیکس

انواع دریل بتن کن

انواع دریل بتن کن

به طور معمول بتن کن‌ها بر اساس وزن و نوع سیستم قلم گیر تقسیم بندی می‌شوند. دریل بتن کن چهار شیار ، دریل بتن کن پنج شیار و دریل بتن کن ستاره ای از انواع دریل بتن کن هستند. بتن کن های چهار شیار با مته ها و قلم هایی تا قطر 30 میلی متر و بتن کن های پنج شیار با مته و قلم هایی با قطری بیش از 30 میلی متر کار می کنند. . بتن کن های پنج شیار نسبت به بتن کن های چهارشیار، وزن سنگین تری دارند و ضربه های قدرتمندی به محل وارد می نمایند. قلم های چهارشیار نیز نسبت به قلم های پنج شیار ، نازک تر و سبک تر هستند.
برای خرید هر ابزاری اعم از دریل بتن کن باید اطلاعات کافی راجع به خود ابزار و برند تولید کننده‌ی آن داشته باشیم. در هنگام خرید دریل بتن کن باید علاوه بر قدرت و کیفیت دستگاه ، به خدمات پس از فروش و گارانتی برند تولید کننده‌ی آن نیز توجه داشته باشیم. ما در این مقاله به مقایسه‌ی دریل بتن کن از دو برند رونیکس و اینکو پرداخته ایم تا شما بتوانید بر اساس نیازتان بین این دو برند ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین برند دریل

بهترین برند دریل بتن کن

مقایسه دریل بتن کن رونیکس با دریل بتن کن اینکو

هر دو برند رونیکس و اینکو از برندهای خوب موجود در بازار هستند که ابزارهای برقی ، شارژی و دستی فراوانی را با کیفیت مناسب تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

خرید دریل بتن کن رونیکس

دریل بتن کن رونیکس

دریل بتن کن 1500 وات رونیکس مدل 2736

دریل بتن کن 4 شیار 5.5 کیلویی مدل 2736 رونیکس، دارای یک موتور پرقدرت 1500 واتی مجهز به آرمیچر و بالشتک صنعتی است و گیربکس صنعتی این موتور برای انتقال بهتر و سریع تر گرما و اثربخشی بهتر از جنس آلیاژ منیزیوم تولید و ساخته شده است.
سرعت گردش آزاد و بی بار این دریل بتن کن رونیکس برابر با 750 دور در دقیقه و نرخ ضربه زنی آن برابر با 3000 ضربه در دقیقه و انرژی هر ضربه معادل با 5 ژول است.
دریل بتن کن رونیکس 2736 بر روی سه عملکرد متفاوت سوراخ کاری، سوراخ کاری چکشی و تخریب تنظیم می‌شود و به کلید ضد غبار با کیفیتی نیز مجهز شده است.
در داخل بسته بندی این دستگاه، یک کیف برزنتی حاوی مته ها و قلم های کاربردی شامل سه مته‌ی چهار شیار سایزهای 8، 10 و 12 به طول 150 میلی متر، یک قلم نوک تیز، یک قلم نوک پهن و خط کش عمق سنج موجود است.
این دستگاه مجهز به دسته‌ی جانبی گردان 360 درجه‌ی آنتی شوک برای راحتی کار و دارای مجهز به سیستم ضد لرزش پیشرفته‌ی دوبل برای کاربری‌ مستمر است تا لرزش های حین کار به کاربر منتقل نشود.
دریل رونیکس 2736 مجهز به به سیستم ابزار گیر چهار شیار SDS-PLUS است و ظرفیت ابزارگیر آن 36 میلی متر است. حداکثر قطر سوراخکاری این دستگاه در چوب، برابر با 40 میلی متر، در فلز 13 میلی متر و در مصالح برابر با 36 میلی متر است.
دریل بتن کن رونیکس تحت گارانتی 12 ماهه‌ی شرکت رونیکس عرضه شده است.

خرید دریل بتن کن

دریل بتن کن اینکو

دریل بتن کن 1500 وات اینکو مدل RH150028

دریل بتن کن اینکو مدل RH150028 یک دریل قدرتمند است که سوراخ کاری، سوراخکاری چکشی و تخریب را با کمک موتور 1500 واتی خود انجام می‌دهد. نرخ ضربه ای که این دریل در حالت چکشی وارد می کند برابر با 4400 ضربه در دقیقه است و سرعت گردش این دریل در حالت بی باری و آزاد خود به 850 دور در دقیقه می رسد.
از این دریل بتن کن علاوه بر استفاده برای تخریب مصالح، سطوحی سیمانی، سطوح بتنی و موارد مشابه، می توانید برای سوراخکاری در سطوح چوبی و سطوح فلزی نیز استفاده کنید. ظرفیت سوراخکاری این دریل بتن کن در مصالح برابر با 32 میلیمتر، ظرفیت سوراخکاری آن در فولاد برابر با 13 میلیمتر و ظرفیت سوراخکاری این دستگاه در چوب برابر با 40 میلیمتر است. برای کاربری ایمن تر، این دریل بتن کن به یک دسته با سیستم ضد ارتعاش مجهز شده است تا لرزش های شدید را در هنگام کار از بین ببرد و ایمنی هرچه بیشتر را برای کاربر به همراه داشته باشد.
سیستم ابزار گیر این دریل بتن کن به صورت چهار شیاره طراحی و ساخته شده است.
همراه این دستگاه ،، سه عدد مته الماسه چهار شیار با سایزهای 8، 10 و 12 میلیمتر، یک عدد قلم نوک تیز، یک عدد قلم نوک پهن، دو عدد زغال اضافه و یک تیوپ گریس به همراه دفترچه راهنما و کارت گارانتی قرار داده شده اند. این دستگاه نیز تحت ضمانت 12 ماهه‌ی شرکت ابزار گستر غرب قرار گرفته است.

قیمت دریل بتن کن

قیمت دریل بتن کن اینکو

سخن پایانی

هر دوی این دریل‌ها کیفیت ساخت بالایی دارند و برای اطمینان خاطر کاربر ، تحت ضمانت 12 ماهه قرار گرفته اند. شما می‌توانید برای مطالعه‌ی توضیحات تکمیلی این دو دستگاه و برای خرید دریل بتن کن رونیکس و خرید دریل بتن کن اینکو به وب سایت فروشگاهی ابزارلاین مراجعه کنید و به صورت تخصصی این دو را باهم مقایسه کنید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را بر اساس نیازتان داشته باشید.

نظرات 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *