بهترین الماس تراشکاری + آشنایی با الماس تراشکاری

بهترین الماس تراشکاری + آشنایی با الماس تراشکاری

مقدمه

تراشکاری از جمله فرآیندهای صنعتی است که توسط آن می‌توانیم قطعات و مواد سختی از جمله فلزات را شکل دهیم و به قطعات دیگری تبدیل کنیم و انواع قطعات در اشکال مختلف را تولید کنیم.
در عملیات تراشکاری که به وسیله‌ی ماشین تراشکاری انجام می‌شود ، فلزات که معمولا به شکل استوانه هستند با سرعت و میزان قدرت مشخصی به چرخش درمی‌آیند و با حرکت الماس های تراشکاری یا همان تیغچه های تراشکاری بر روی آن‌ها عمل براده برداری با سرعت و دقت معینی که از پیش تعیین شده است ، انجام می‌شود.
حرکت این قطعه می‌تواند به صورت خط صاف ، استوانه ای و یا زاویه دار و منحنی باشد.
همانطور که می‌دانیم برای انجام عملیات تراشکاری به ابزارآلاتی نظیر ابزار برشی مناسب احتیاج داریم که الماس تراشکاری یا همان اینسرت تراشکاری یکی از این ابزارهاست.
الماس های تراشکاری از جمله سخت ترین مواد در جهان هستند که درجه ی سختی آن ها تقریبا 5 برابر سختی کاربیدهای سمانته می باشد.
به الماس تراشکاری ، اینسرت تراشکاری و یا تیغچه تراشکاری نیز گفته می‌شود. به وسیله‌ی الماس های تراشکاری می توان قطعات و صفحات مختلف فلزی را به صورت دقیق و یکنواخت تراشکاری کرد.
الماس ها ابزارهای برشی هستند که از آن ها برای برش و براده برداری انواع فلزات استفاده می‌شود . به وسیله‌ی این ابزار برشی قوی می‌توان قطعات فلزی با اندازه های مختلف به صورت دقیق تولید کرد.
به طور کلی می‌توان گفت شکل دادن و صیقل دادن مواد سخت از اهمیت بالایی برخوردار است. الماس های تراشکاری یکی از سخت ترین مواد شناخته شده برای این کارها هستند . از الماس های تراشکاری برای تیز کردن ابزارهای درست شده از کاربید تنگستن ، شیشه ، فلزات غیر آهنی ، اره کردن ، سوراخ کردن سیمان و سنگ استفاده می شود.

خرید الماس تراشکاری

الماس تراشکاری

الماس تراشکاری چیست ؟

الماس از سخت ترین ماده های شناخته شده شیمیایی است که طبیعتی خنثی و مقام دارد و در برابر سایش مواد سخت ، مقاومت بسیار بالایی از خود به نمایش می‌گذارد.
مقاومت بالا در برابر سایش ، پایداری حرارتی و بی اثری شیمیایی از جمله ویژگی‌ الماس هاست که آن‌ها را به ابزار برشی بسیار قوی تبدیل کرده است.
الماس تراشکاری را می‌توانیم از جمله مهم ترین قطعات در صنعت های مختلف مانند فلزکاری نام ببریم که برای برش فلزات از آن استفاده می‌شود.
الماس های تراشکاری تنوع بسیار بالایی در شکل ، اندازه و برند تولید کننده دارند و معمولا از جنس تنگستن کارباید تولید می‌شوند.
الماس تراشکاری ، الماس گام زنی ، الماس برش ، الماس سرامیکی و الماس کف تراشی از انواع الماس تراشکاری هستند که ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود را دارا می‌باشند.

الماس تراشکاری قیمت

الماس تراشکاری چیست

مزیت ها و ویژگی‌های الماس تراشکاری

الماس های تراشکاری در برابر سایش مقاومت بالایی دارند و بسیار سخت هستند. این ابزارهای برشی علاوه بر تحمل حرارت بالا ، در برابر فشارهای مختلف نیز بسیار مقاوم و مستحکم هستند.
انبساط حرارتی الماس های تراشکاری بسیار پایین است و توانایی براده برداری از هر نوع فلزی را دارند.
صافی سطح این الماس های تراشکاری بسیار بالاست و شباهت ابعادی عالی در براده برداری دارند.

مزیت الماس

کاربرد الماس های تراشکاری

کاربرد الماس تراشکاری

همانطور که گفتیم ، الماس های تراشکاری به دلیل پایداری حرارتی زیاد و بی اثری شیمیایی که دارند، بهترین گزینه برای فرآیندهای تراشکاری و برشکاری هستند که در معرض شرایط کاری با دمای بالا قرار می گیرند.
علاوه بر این ، به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی دارند، می‌توان از آنها در بیشتر مواردی که نیاز به برش دقیق و صافی دارید، استفاده کرد، بدون اینکه اثرات خطرناکی در پی داشته باشد. با این ویژگی هایی که بیان کردیم ، الماس تراشکاری به طور گسترده در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرد :
ماشینکاری مواد غیر آهنی و غیر فلزی و عملیات برش در صنایع هوافضا و خودرو.
به عنوان تیغه های اره الماس مورد استفاده در اره های سنگبری و کاشی، اره های پل، اره های برش با سرعت بالا و آسیاب های دستی.

الماس zcc

الماس تراشکاری zcc

الماس zcc بهترین الماس تراشکاری

شرکت zcc ، یک شرکت دولتی چینی و بزرگ ترین تولید کننده‌ی تنگستن کارباید در کشور چین است. این شرکت از سال 2002 به طور جدی کار تولید و ساخت ابزارهای تراشکاری را آغاز کرد. شرکت زد سی سی را می‌توانیم از بزرگ ترین تولید کننده های ابزار تراشکاری در چین و جهان نام ببریم.
ابزارهای این شرکت در کشورهایی نظیر آمریکا و کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین شرکت zcc در سراسر جهان نمایندگی های فعال دارد.
تمامی محصولات این شرکت از جمله اینسرت های تراشکاری گواهینامه ها و استانداردهای رسمی جهانی را دارا می‌باشند. این شرکت تا به امروز در صادرات محصولات خود به سراسر جهان موفق بوده است و توانسته است نظر مشتریان را در کشورهای اروپایی و آمریکایی به خوبی سمت خود جلب کند.
شرکت ZCC.CT یک شرکت جنرال و جامع به شمار می رود و تولیدات و قسمت های مختلفی دارد که تولید کننده محصولات متنوع و کاملی هستند. از جمله‌ی این تولیدات می توانیم به انواع اینسرت یا الماس تراشکاری ، انواع نگهدارنده ها اعم از هولدر ، فرز انگشتی ، الماس خور ، کف تراش ، پولکی الماس خور ، انواع الماس هایی که بر روی ابزارهای میلینگ کار می کنند و انگشتی کارباید ، مته کارباید اشاره کنیم.
همانطور که می‌دانیم الماس تراشکاری از سخت ترین مواد شیمیایی ساخته می‌شود تا در برابر هرگونه سایش و ساییدگی مقاومت بالایی از خود به نمایش بگذارد. این مقاومت بالا ، این ابزار تراشکاری را برای برش دقیق و یکنواخت انواع مواد و قطعات سختی همچون فلزات مناسب کرده است.

خرید الماس zcc

الماس zcc

الماس های تراشکاری به دلیل ساختاری که دارند ، توانایی دارند در محیط هایی با دمای بالا با دقت بسیار بالایی بدون کوچک ترین تغییر حرارت ، انواع برشکاری را انجام دهند. برش انواع مختلف فلزات ، برش شیشه و مواد سخت اینچنینی از نمونه کاربردهای الماس تراشکاری می‌باشد.
الماس تراشکاری زد سی سی یکی از الماس های با کیفیت موجود در بازارهای جهانی است که در کشور چین و تحت لیسانس آلمان تولید و ساخته می‌شود.
الماس های تولیدی این شرکت تحت استانداردهای جهانی و با استفاده از متریال درجه یک تولید می‌شود که همین امر سبب شده است تا این الماس ها کیفیت ساخت بالایی داشته باشند.
اینسرت تراشکاری زد سی سی ، در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد و از دوام مناسبی برخوردار می‌باشد. محصولات تراشکاری شرکت zcc ، در عین وزن پایین و سبک ، بسیار مستحکم هستند.
یکی از الماس هایی که در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین جهت فروش عرضه شده است ، الماس تراشکاری zcc است. الماس های تراشکاری زد سی سی در بسته های ده عددی برای فروش عرضه می‌شود که شما می‌توانید این بسته های ده عددی را خریداری نمایید.
از اینسرت تراشکاری zcc ، در برشکاری مواد فلزی در صنایعی مانند هوافضا ، خودروسازی و … می‌توان استفاده نمود.

کاتالوگ الماس zcc

قیمت الماس zcc

نظرات 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *