فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • 0 تومان - 6,069,002 تومان

آچار بکس ضربه ای

قیمت و خرید انواع آچار بکس برقی

مشخصات و قیمت آچار بکس برقی

برای باز کردن پیچ های سفت و زنگ زده و خورده شده و یا باز و بسته کردن پیچ ها در فضاهای تنگ و یا باز و بسته کردن پیچ ها با سرعت زیاد به آچار بکس نیاز مندیم. این ابزار به یاری تمام افراد عادی و متخصص از جمله تعمیرکاران و لوله کش ها می آید؛ مثلا برای تعمیر کاران که به صورت مداوم باید کار تکراری باز و بست کردن پیچ های چرخ خودروها را انجام دهند، خستگی و فرسایش به وجود می آید و اتلاف زمان هم باعث ضرر مالی خواهد بود. 

گشتاوری که آچار بکس ایجاد می کند، نسبت به ابزارهای دستی عادی بیشتر است به طوری که بعضی از پیچ ها را حتی می توان با یک دست به راحتی باز و بسته نمود. 

انواع مختلفی از آچار بکس در بازار یافت می شوند، که معمولا به روش مشابهی عمل می کنند. یعنی نیروی گردشی یا همان گشتاور، به همراه نیروی ضربه ای به کار می پردازد. در بازار ایران، آچار بکس ها به سه دسته آچار بکس بادی، آچار بکس برقی و آچار بکس شارژی تقسیم می شوند. آچار بکس برقی با این که انرژی و گشتاور زیادی تولید می‌کند اما قدرت آچار بکس بادی را ندارد و برای انجام کارهای کوچکی مثل کارهای کارگاهی مناسب است. از دیگر مزایای آچار بکس برقی، وزن سبک آن است که باعث می شود تا خستگی کمتری در حین کار برای شما ایجاد نماید.

وبسایت فروشگاهی ابزارلاین به شما پیشنهاد می‌دهد که در خرید آچار بکس مناسب، به مواردی مثل نیروی گشتاوری، وزن، اندازه، سایز، درایو، ارگونومی و سازگاری با بدن، گارانتی و سرعت بستن پیچ در هر دقیقه دقت کنید.

به جز خرید آنلاین و اینترنتی از وبسایت فروشگاهی ابزارلاین، امکان خرید حضوری هم فراهم است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط

فهرست