فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن

اره مویی برقی

شرایط خرید و قیمت اره مویی برقی

مشخصات، قیمت و خرید اره مویی برقی

اره مویی برقی یکی از ابزارهای پر کاربرد در مشاغل و هنرهایی مانند معرق‌ کاری، نجاری و انواع صنایع چوبی است. از اره مویی برقی می توان در قوس بری ها و برش های بسیار ظریف در تخته های نازک به ویژه برای در آوردن شابلون از تخته لایی یا فیبر استفاده کرد. برای برش شبکه ها و قوس هایی که در میان قطعات و صفحات نازک قرار گرفته اند و راهی به بیرون صفحه ندارند، از این ابزار به خوبی و به آسانی استفاده می شود.

اره مویی برقی مجهز به یک تیغه‌ی نازک است که در دو قسمت بالا و پایین اره، با کمک پیچ و خروسک، به اهرم ها متصل می شود. اره مویی، در پشت تیغه‌ی خود، دارای دستگاه هدایت تیغه اره است که از کج شدن و عقب رفتن تیغه‌ به خاطر فشار برشکاری جلوگیری می کند. 

انواع اره مویی برقی با قیمت های مختلف از برندهای متفاوت در بازار موجودند. از جمله اره مویی برقی اینکو که دارای کیفیت مناسبی است. قیمت اره مویی برقی رونیکس نیز در حد مناسبی قرار دارد.

در وبسایت ما، امکان خرید حضوری هم برای کسانی که تمایل به مراجعه‌ به محل دفتر دارند، فراهم شده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط
assignmentمشخصات اره برقی مویی 85 وات اینکو Ingco SS852 Scroll Saw 85 W قدرت موتور : 85 وات سرعت رفت و برگشت عمودی تیغه : 1450 دور در دقیقه قابلیت تنظیم زاویه میز تا میزان 45 درجه ماکزیمم عرض برش : 410 میلیمتر...

فهرست