فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • 181,350 تومان - 195,000 تومان

جعبه ابزار خودرو

قیمت جعبه ابزار خودرو ، قیمت جعبه ابزار برای خودرو

همانطور که همه‌ی ما برای انجام کارهای تعمیراتی و فنی که در منزل یا محل کارمان پیش می‌آید به ابزارآلات احتیاج داریم ، برای انجام کارهای تعمیراتی خودرو که به تخصص خاصی نیاز ندارد ، به ابزار آلات مختلف مخصوص این کار احتیاج داریم.
جعبه ابزار خودرو ، یکی از لوازم‌های ضروری در هر ماشینی است که در صورت وجود ایرادات جزئی ، برای رفع این مشکلات کوچک به کمک ما می‌آید.
وجود یک جعبه ابزار ماشین در داخل اتومبیل و همراه داشتن ابزارهای ضروری اولیه در هنگام مسافرت امری ضروری است زیرا هیچکس نمی‌داند و نمی‌تواند پیش بینی کند چه اتفاقاتی ممکن است در جاده برای او رخ دهد.
همانطور که می‌دانیم خودرو یک وسیله‌ی حمل و نقل پیچیده است که از اجزای بسیار زیادی ساخته شده است که برای تعمیر این اجزا و قطعات به ابزارهای بسیار زیادی نیاز داریم که همه‌ی آن‌ها درون یک جعبه ابزار خودرو جا نمی‌شود اما وجود این جعبه ابزار در داخل هر خودرویی تا حد بسیار زیادی در مواقع ضروری که به تعمیرکار دسترسی نداریم کار ما را راه می‌اندازد و در حل مشکلات کوچک به ما کمک می‌کند.
اگر شما نیز قصد خرید جعبه ابزار ماشین را دارید و با این وسیله و ابزارهایی که باید داخل آن وجود داشته باشد آشنایی کافی ندارید این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

تعریف جعبه ابزار خودرو

جعبه ابزار ماشین را می‌توانیم اینگونه تعریف کنیم : در واقع این وسیله همانند یک جعبه‌ی کمک‌های اولیه‌ی خودرویی است که نقش مهمی را در رفع مشکلات جزئی خودرو ایفا می‌کند و شما را از بروز مشکلات بزرگ‌تر و جدی‌تر نجات می‌دهد.
به طور کلی اگر در حال رانندگی بودید و تایر خودروی شما پنچر شد که نیاز به تعویض آن داشتید ، به راحتی می‌توانید با آچارهای داخل این جعبه ابزار این کار را بدون کمک تعمیرکار انجام دهید.

جعبه ابزار ماشین

ابزارهای ضروری داخل جعبه ابزار خودرو

در تمامی جعبه ابزارهای خودرو وجود یک سری ابزارهای اولیه ضروری است که در ذیل به آن‌ها اشاره می‌کنیم .

جک

عمده مشکلاتی که برای خودرو ممکن است به وجود آید ، پنچر یا کم باد شدن تایرهای آن است. در اینگونه موارد ما به یکسری وسایل و ابزارهای اولیه برای تعویض تایر و جایگزین کردن آن با تایر جدید ، احتیاج داریم. جک یکی از همین ابزارهاست.
تقریبا همه‌ی خودروها از ابتدا همراه با جک عرضه می‌شوند. جک را می‌توانیم از مهم‌ترین ابزارهای درون جعبه ابزار خودرو نام ببریم. از جک برای بالا بردن ماشین جهت تعویض چرخ ماشین با چرخ زاپاس استفاده می‌کنیم. به این نکته توجه داشته باشید جک باید کاملا سالم باشد و به درستی در جای خود قرار گیرد. قبل از استفاده از جک از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. جک هیدرولیک پر استفاده‌ترین نوع جک‌ است.

آچار چرخ

بر روی هر لاستیک ماشین تعدادی مهره وجود دارد که برای تعویض آن لازم است این مهره‌ها را باز کنیم تا چرخ شل شود و به راحتی از جای خود خارج شود. آچار چرخ ابزاری برای باز و بسته کردن این مهره هاست. آچار چرخ‌ها در دو نوع و مدل مختلف در بازار وجود دارند که وجود یکی از آن‌ها در جعبه ابزار خودرو ضروری است.

میله و سوزن تی شکل

میله و سوزن تی شکل جهت پنچرگیری خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.
میله تی شکل کمک می‌کند تا نخ پنچرگیری را به راحتی داخل لاستیک فرو ببرید و شیئی را که باعث پنچر شدن لاستیک شده است را بیرون بکشید.
سوزن تی شکل نیز به فرو بردن نخ پنچرگیری به داخل لاستیک کمک می‌کند.

ابزارهای پنچرگیری موقت

نخ پنچرگیری ، مایع پنچرگیری و اسپری پنچرگیری که برای پر کردن محل نشتی سطح لاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند از دیگر وسایلی است که وجود آن‌ها در جعبه ابزار خودرو خالی از لطف نیست.

زنجیر چرخ

در مواقعی که برف باریده است و جاده لغزنده است ، استفاده از زنجیر چرخ جهت جلوگیری از سر خوردن خودرو ضروری است. در فصل زمستان اصلی‌ترین و ضروری‌ترین نکته وجود زنجیر چرخ است.

خرید جعبه ابزار ماشین

آچار بکس

از آچار بکس برای بررسی مشکلات فنی اولیه مانند بررسی شمع خودرو استفاده می‌شود. وجود آچار بکس و آچار جغجغه برای باز و بسته کردن برخی مهره‌های ماشین استفاده می‌شود.

آچار فرانسه

آچار فرانسه از ابزارهای اولیه هر جعبه ابزاری از جمله جعبه ابزار خودروست. آچار فرانسه با فک متحرکی که دارد به خوبی با سایز هر مهره‌ای هماهنگ می‌شود و آن را باز و بسته می‌کند. وجود یک آچار فرانسه با کیفیت با بدنه‌ی ضد زنگ برای هر جعبه ابزاری مهم و ضروری است.

انبردست

انبردست همچون آچار فرانسه از ابزارهای اولیه و پرکاربرد برای هر جعبه ابزاری است. انبردست ابزاری است که در هنگام گرفتن و خم کردن قطعات مختلف به کمک ما می‌آید.

انواع پیچ گوشتی

پیچ گوشتی دوسو و پیچ گوشتی چهارسو از پیچ گوشتی‌هایی هستند که همیشه مورد استفاده قرار می‌گیرند. از پیچ گوشتی دوسو برای بیرون آوردن اجسام فلزی از شکاف‌های باریک و از پیچ گوشتی چهارسو برای باز کردن طلق چراغ‌های خودرو و برخی اتصالات دیگر استفاده می‌شود.

کابل شارژ باتری ماشین

زمانی که باتری ماشین ضعیف می‌شود و دیگر کار نمی‌کند یا کار خود را درست انجام نمی‌دهد ، این به معنی خالی شدن باتری است. خالی شدن باتری یکی از علت‌های روشن نشدن ماشین است. در مواردی که باتری ماشین خالی شده است با استفاده از باتری یک ماشین دیگر و با کابل مخصوص شارژ ، می‌توان باتری خالی شده را مجدد شارژ کرد.

نوار چسب

نوار چسب در هنگام تعمیرات فوری به کمک شما می‌آید. مثلا زمانی که شلنگ‌ها و لوله‌های ماشین نشتی داشته باشند ، یا قسمتی از خودرو روغن پس بدهد ، در این هنگام با نوار چسب مخصوص می‌‌توانید جلوی این نشتی‌ها را به صورت موقت بگیرید تا خودتان را به یک تعمیرگاه برسانید و به صورت اصولی آن را تعمیر کنید.

قیمت جعبه ابزار ماشین

خرید و قیمت جعبه ابزار خودرو کامل

برای کسانی که علاقمند به کارهای فنی هستند و دوست دارند خودشان ماشین خودشان را تا حدی تعمیر کنند و یا برای کسانی که شغلشان تعمیرکار سیار خودروهاست و حتی برای دیگر افرادی که به گونه ای با ابزار سر و کار دارند، همانطور که گفتیم یک نوع از جعبه ابزار با نام جعبه ابزار ماشین تولید و عرضه می شود.
ست جعبه ابزار خودرو یک مجموعه ابزار است که به خاطر داشتن انواع ابزارهای مورد نیاز برای تعمیرات اولیه خودرو، برای هر اتومبیلی لازم است. در یک جعبه ابزار خودرویی معمولا ابزارهایی مانند انبردست، انبر دم باریک، چند عدد پیچ گوشتی, چند آچار، ست بکس و مجموعه آچار آلن یافت می شود.

ابزارهای دیگر داخل در ست کامل جعبه ابزار خودرو

برای فعالیت های مختلف تعمیراتی خودرو علاوه بر ابزارهایی که به آن‌ها اشاره کردیم ، ابزارهای دیگری نیز به کار شما خواهند آمد که در اینجا به بعضی از آنها اشاره خواهیم کرد :
پیچ گوشتی شامل پیچ گوشتی دو سو و پیچ گوشتی چهارسو و پیچ گوشتی های دارای قابلیت تعویض سری، یک فازمتر که بهتر است دارای چراغ باشد، انبردست و انبر دم باریک ، ست آچار آلن و آچار بکس، یک چکش کوچک یا متوسط، چسب برق و چسب قطره ای، تیغ موکت بری کاتر ، متر فلزی با طول های کوتاه مثلا دو متری و ....
در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین، انواع جعبه ابزار برای ماشین با قیمت های مناسب برای فروش عرضه شده است.

قیمت جعبه ابزار خودرو

انواع ست جعبه ابزار ماشین بسته به کیفیت جعبه ابزار و نیز کیفیت ابزارهایی که درون آن قرار دارد در سطوح مختلف قیمتی قرار دارد. بعضی از این مجموعه ها چندکاره هستند و علاوه بر کاربرد در خودرو شما، می توانند یک جعبه ابزار مناسب برای منزل شما و حتی برای مغازه و دفتر کار شما هم به حساب بیایند. این نوع جعبه ابزار اتومبیل که ممکن است نوعی جعبه ابزار پلاستیکی و یا جعبه ابزار فلزی باشد، معمولا به گونه ای ساخته می شوند که قابلیت حمل و نقل آسانی داشته باشند و دوام خوبی هم در دراز مدت از خود به نمایش بگذارند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط
جعبه ابزار مهرپلاستیک مدل MT-13 جعبه ابزار مهرپلاستیک مدل MT-13
پیشنهاد ویژه مدت محدود
181,350 تومان 195,000 تومان
‎−7%
مشخصات جعبه ابزار مهرپلاستیک مدل mt 13 Mehr MT-13 Organizer ToolBox And Organizer جعبه نظم دهنده ابزار  13 اینچی  دارای دو عدد ارگانایزر پلاستیکی بر روی درب جعبه برای نگهداری پیچ و مته و وسایل ریز ابعاد ارگانایزر ها...

فهرست