فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • 0 تومان - 103,500 تومان

سوهان و سنباده

قیمت و خرید سوهان چوب و فلز و خرید سنباده در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین

خرید و قیمت انواع سوهان چوب و فلز و ورق سنباده

برای فرم دهی، سایش و صیقلی کردن سطوح مختلف چوب و فلز، از سوهان و سنباده استفاده می‌شود.

تفاوت سوهان و سمباده در این است که برای از میان بردن قسمت های اضافی بعد از اره کاری، استفاده از سوهان مخصوص امری ضروری است و در آخر، به کمک سنباده می‌توان اثر به جا مانده بر روی فلزات و یا چوب را از بین برد و علائم به جا مانده از سوهان کاری را محو کرد.

سنباده یک صفحه‌ی مخصوص برای سایش انواع سطوح است که از تعدادی دندانه ساخته شده است و تعداد این دندانه ها بر اساس زبری و سختی جسم تغییر می‌کند و به باعث تنوع و اختلاف این ابزار می‌شود.

تمامی سوهان‌ها دارای آج‌هایی بر روی سطح خود هستندکه بسته به نوع متریال قطعه‌ی کار، زبری و شکل آنها تغییر می‌کند. ا سوهان‌هایی با آج های ریز برای قطعات با متریال نرم تر و از سوهان‌هایی با آج کمتر و زبرتر، برای متریال و قطعات سخت تر استفاده می‌شود. سوهان ها به انواع مختلف سوهان تخت ، سوهان مینیاتوری ، سوهان نیم گرد و گرد، سوهان سه گوش و سوهان چهار گوش و انواع دیگر تقسیم می‌شوند.

پیشنهاد وب سایت فروشگاهی ابزارلاین به شما این است که اگر به انواع مختلف سوهان در مجموعه‌‌ی کارگاهی خود نیاز دارید، ست سوهان مینیاتوری گزینه‌ی خوبی برای شما از نظر کیفی و قیمتی خواهد بود. بدین تریب، انواع متفاوت سوهان با طرح ها، مدل ها و سایزهای گوناگون را در دسترس دارید و به راحتی و با سرعت بالاتری کار خود را انجام خواهید داد و در حین کار دچار مشکل نخواهید شد. 

شما در تمام نقاط ایران، پس از ثبت سفارش خود، می توانید از طریق پست، محصول خود را تحویل بگیرید. اگر هم در شهر تهران باشید و برای گرفتن ابزار خود عجله داشته باشید، به جز امکان ارسال با پست، می توانید در هنگام سفارش، گزینه‌ی لاین تندرو را انتخاب کنید و در کمتر از دو ساعت، محصول خود را تحویل بگیرید.

امکان خرید حضوری نیز برای شما مشتریان عزیز در فروشگاه ابزارلاین واقع در میدان حسن آباد فراهم شده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط
103,500 تومان
NEXTOOL Sharpening Stone 20 cm  سنگ تیز کن  ساخته شده از جنس سیلیکون کاربید  آلیاژ مقاوم در برابر فشار و ضربه  به طول 20 سانتی‌متر  ساخته شده از دو درجه سختی 150 و 320  درجه سختی 320 مناسب برای سنباده زنی نرم  درجه...
assignmentمشخصات سوهان نیم گرد اینکو سایز 8 اینچ Ingco Metal Rasp 8inch سوهان فلز جنس ماده‌ی سازنده از فولاد آلیاژی سخت کاری شده‌ی مستحکم  دارای آج های محکم منظم و متقاطع برای سوهانکاری انواع فلزات دارای برجستگی های...

فهرست