فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • 0 تومان - 86,250 تومان

صفحه پروفیل بر

خرید و قیمت انواع صفحه پروفیل بر

در صنایع امروزی جهان، انواع پروفیل ها در تکنولوژی های حمل و نقل و کشتیرانی، ساختمان سازی و مرمت بناها، صنایع هوایی و هوافضا، صنعت خودروسازی و سایر صنایع نقش بسیار تعیین کننده ای دارند. پروفیل ها در عین داشتن وزن کم، استحکام زیادی دارند که باعث شده تا کاربرد آنها بسیار وسعت پیدا کند و در بسیاری موارد، باعث سهولت کار شود. پروفیل‌ ها در سه دسته بندی سبک، نیمه سنگین و سنگین تولید می شوند که دارای کاربردهای مختص به خود می باشند. 

پروفیل بر

پروفیل بر یک ابزار برقی ویژه است که به خاطر داشتن قدرتی بیشتر از فرز، کاربری زیادی دارد. زیرا برشکاری برخی از پروفیل ها با فرز آهنگری، کار سخت و طاقت فرسایی است،  اما پروفیل بر، به راحتی، پروفیل های سخت را برش می زند.

پروفیل برها در دو نوع موجود هستند. پروفیل بر معمولی که غالبا در امور ساختمان سازی و صنایع وابسته به کار گرفته می شوند و برای برش و ساختن سازه هایی مثل درب و پنجره به کار می رود و پروفیل بر صنعتی که در صنایع بزرگ به کار می‌رود.

پروفیل برها اغلب از قسمت های اصلیی مثل موتور، بازوی متحرک، دیسک برش و گیره‌ی نگهدارنده ساخته شده اند و قادرند تا در زوایای گوناگون و در جهت های چپ و راست، برش ها را با دقت بسیار خوب به انجام برسانند. 

انواع صفحه برش پروفیل بر

لازم است تا ار بین انواع صفحه،  صفحه برش پروفیل بر برای نصب بر روی دستگاه پروفیل بر، متناسب با جنس قطعه کاری که می خواهد بریده شود انتخاب شود. در بازار، انواع سنگ پروفیل بر و صفحه پروفیل بر فلزی با ضخامت ها و قطرهای گوناگونی بنا بر کاربری های متنوع عرضه شده اند و به عنوان یک اصل کلی، هرچه قدر قطر و ضخامت تیغه بیشتر باشد ‌توانایی برش قطعات با جنس‌های سخت‌تر و صلب تر بالاتر خواهد رفت. 

برندهای صفحه پروفیل بر

برندهای مختلفی برای تولید انواع صفحه سنگ پروفیل بر اقدام نموده اند که از جمله می توان به صفحه پروفیل بر رونیکس  ، صفحه پروفیل بر کرون و صفحه پروفیل بر اینکو اشاره نمود که در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین می توانید قیمت صفحه برش پروفیل بر ها را مشاهده کنید و در صورت انتخاب خریداری نمایید.

لازم به ذکر است که ابزارلاین، امکان ارسال محصولات شما را به تمامی نقاط ایران داراست و اگر هم در شهر تهران ساکن هستید، می توانید با انتخاب لاین تندرو، محصول خود را در کمتر از دو ساعت در محل تحویل بگیرید. در ضمن، برای خرید حضوری هم میزبان شما هستیم.  

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط
86,250 تومان
صفحه پروفیل بر تسلا فلکس  TESLA FLEX Metal Steel Stahl Disc 355×3×25.4 mm صفحه پروفیل بر با مشخصه A30R-BF ساخته شده از اکسید آلومینیوم (A) با اندازه دانه‌های متوسط (30) با درجه سختی متوسط (R) دارای پیوند رزینی تقویت...

فهرست