فیلتر توسط
فیلتر توسط
موجود بودن
قیمت
  • 0 تومان - 666,702 تومان

صفحه سرامیک بر

انواع صفحه های برش از دانه های ریز سایشی ساخته شده اند و با سرعت چرخشی بالا به قطعه‌ی کار برخورد می‌کنند تا عمل سایش و برش را به خوبی انجام دهند.

با توجه به قطعات مختلف و کاربردهای متنوع، دیسک ها و صفحات برشی مختلفی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند که جزو لوازم جانبی پر مصرف به شمار می روند. یکی از صفحات و دیسک های برش، صفحه سرامیک بر است. سرامیک بر سرعت بالایی در برش کاشی و سرامیک دارد و در هنگام استفاده، از لب پر شدن و شکستن سرامیک ها جلوگیری می کند. معمولا ضخامت صفحه سرامیک برها، نسبت به بقیه‌ی صفحات نازک تر هستند و به تبع آن سرعت بالاتری نیز در هنگام برشکاری دارند. خرید صفحه سرامیک بر با شرایط مناسب از وب سایت ابزارلاین امکان پذیر است. 

ساختار صفحه سرامیک بر

دیسک سرامیک برها بر خلاف سایر صفحات و دیسک ها، فقط در قسمت لبه از دانه های فرسایشی ساخته می‌شوند و شماره های موجود بر روی صفحه برش، سایز دانه های سایشی را نشان می‌دهد. هرچه دانه های سایشی بزرگ تر باشد برای برش سطوح سخت تر و زبرتر مناسب است.

سایز انواع سرامیک بر

سرامیک برها در سایزهای مختلفی تولید و روانه‌ی بازار می‌شوند، امکان نصب بر روی انواع دستگاه فرز و مینی فرز را دارند و انواع سرامیک و کاشی را با دقت بالا برش می‌دهند. از پرکاربردترین نوع صفحه سرامیک بر می توانیم به صفحات با قطرهای 115، 180 و 230 اشاره کنیم.

قیمت صفحه سرامیک بر و قیمت صفحه سرامیک بر مینی با توجه به کیفیت و برند آنها، در سطوح مختلفی در وب سایت ابزارلاین عرضه شده است. از جمله برندهای صفحات موجود در وب سایت ابزارلاین صفحه سرامیک بر رونیکس، اینکو و را می‌توان نام برد. یکی از این محصولات صفحه مینی فرز سرامیک بر رونیکس مدل RH-3507 سایز 22.2×115 میلیمتر است. 

شما می توانید انواع محصولات ابزارلاین را با ضمانت 7 روزه و گارانتی معتبر محصول خریداری کنید. ابزارلاین ابزار شما را در هر جای ایران که باشید به کمک پست به دستتان می‌رساند. همچنین اگر جزو مشتریان تهرانی ما هستید می‌توانید از طریق طرح لاین تندرو ابزارلاین محصول خود را در کمتر از 2 ساعت درب منزل تحویل بگیرید.

در ضمن، امکان خرید حضوری هم از فروشگاه ابزارلاین برای شما فراهم است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
فیلتر توسط
صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 سایز 230 میلیمتر صفحه سرامیک بر رونیکس مدل RH-3508 سایز 230 میلیمتر
پیشنهاد ویژه مدت محدود
646,701 تومان 666,702 تومان
‎−3%
مشخصات تیغ سرامیک بر رونیکس 230 میلی متری مدل RH-3508 Ronix RH-3508  Ceramic Cutting Disk 230×22.2 mm از جنس صفحه استیل با مقاومت خمشی بالا کیفیت بالا در برشکاری های سخت و دراز مدت ضخامت صفحه: 10 میلی متر قطر کلی...

فهرست